Frånvarande?!

Jaaaa..de har ju blivit lite så tyvärr :( Galet mycket att göra, och när jag väl kommer hem på kvällen är jag helt död och har noll energi att skriva, filåt!!

Precis hemkommen från jobbet, såååå seg dag! Jobbade mellan 16.15-21.00 och gick två minuter framåt och sju bak tror jag :p Men Elin jobba - fun! Innan jobbet var de möte med kåren och sedan satt jag och läste på biblioteket (kommer inte ske igen, för mycket runt omkring) sedan en tur till stan för att köpa en mapp men dom var så dyra att jag struntade i det.

Nu är det äggmacka, te och Fringe..yay! Imorgon och helgen blir de PLUUUGGG jag och annica ska skriva PM så blir en girliegirle helg på hög nivå. På måndag åker Sarah hem till Ohio så ska luncha med henne på lördag :)

Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0