Flum flum flum..

Hej hopp!!

Skrev ett inlägg på biblioteket, men de verkar som de försvunnit ute i rymden någonstans...alltid lika spännande!!!

Idag har varit en riktigt inne dag! Snön började falla över Kalmar vid 14-tiden och då satt jag redan inne på biblioteket sedan någon timma och..skrev, läste, läste, skrev.. två olika pm. Men fick iaf lite gjort. Jag och Katrin planerade även våra kommande ambassadörsresor, blir förhoppningsvis fem dagar i Skåne samt två heldagar i Kalmar med omnejd.

Sedan var det dags för FlUM, how lovely! Tur att jag bara behövde gå 15 meter ute mellan biblioteket och Falken där mötet var. Snabbt gick de då inte, riktigt segt vissa delar och man blir såååå frustrerad när människor inte förstår, shit jag skulle aldrig kunna vara lärare! Haha ha hand om scouter och konfirmander är mycket roligare..och vanligtvis är dom engagerade också :p Fem timmar tog mötet, men en 30 min matpaus på mitten!! Sen cyklade jag hem i snöööön..puh! Riktigt skönt med luft, de behövdes!! Såg ut som en panda när jag kom in dock :p

Nej nu ska jag skrrrriiivvvvaaa!!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0