Effektiv - Oh Yes!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Haha nej men vadå jag är inte alls mobbad! ;)

Sitter i soffan, jag äter chips för jag är hungrig..de är ju inte bra så nu tar jag bort dom! Ska strax cykla iväg till Annica där vi ska käka middag och göra oss redo för UTGÅNG -yyeeaaahhhy!!! Känner mig så galet partysugen att jag bara inte kunde undvika att gå UT i lille Kalmar ikväll!!

Under dagen har vi varit GALET effektiva. Hoppade upp vid 10-tiden och blev hämtad av min chufför aka annica vid 10.45 redo att besöka biblioteket en snabbis som öppnade 11. Väl där gick vi igenom vad vi hade på PM.et hittils och vad som behövdes göra. Vid kvart i tolv åkte vi till "city", haha, och mötte upp underbara Sarah. Tog en lunch på S[kaffe]riet och satt och pratade i en timma, om USA, sverige, hur hon kände för att åka HEM TILL USA på måndag samt framtida planer. Riktigt mysigt och utanför snöade det för fullt.

Mötte upp Grace i en skoaffär, och oooops dom hade rea och ooooops Johanna köpte sig ett par galet fina skor för 200:-, yeah jag behöver fler "bas plagg" i min garderob. En tur förbi H&M och ooooops jag behövde något att ha på mig då Sarah "tvingade med oss" på party ikväll, då behövde jag ju något som matchade skorna. Oh well man får skämma bort sig själv ibland.

Nej nu måste jag packa ihop mitt och ska packa ner lite Razz också och cykla förbi affären och köpa lite Sprite :) Mums!

Ha en FUN night!!

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Förlåt igen att jag inte svarat på alla kommentarer, men jag är fortfarande sjuk så jag har helt enkelt inte orkat gå igenom alla och svara.



Jag hoppas i alla fall att allt är bra med dig, och att du får en trevlig vecka :)



Leonard

2009-12-14 @ 20:35:02
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0