Dagen innan TENTAN!

Imorgon är de tenta...TENTA..teeennnta! Ursäkta att jag upprepar mig men jag har nog inte riktigt förstått det tyvärr, jag går runt och är helt seg i huvudet och tror att vi har ett halvår till på oss. Visst jag kan alla de övergripande delarna, men jag har NOLL koll på vad dom heter..och de kan ju vara en bra grej att kunna! Oh well!

Har varit hos Katrin i princip hela dagen och pluggat/varit halvdöd pga min förkylning/aids som katrin gav mig (tack darling du är så söt!). Cyklade mot denne där vid halv två, sen har vi varit ute och gått med Tösen, pluggat, gjort våfflor, pluggat massa mer och slutligen tittat på tv och ätit apelsin - mums!

Imorgon gäller det, gäller att hålla huvudet kallt och vara på riktigt BS humör för de kommer verkligen behövas imorgon. Har precis kokat ägg till frulle så de är klart, nu ska jag titta igenom slids, läsa lite definitioner och ta en dusch innan de är dags att sova...och de är relativt snart faktiskt!

Natti natti, and wish me luck!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0