Weekend in Skåne

Hej hopp!

Skrev ett inlägg igår men såg nu att de aldrig publicerades..troligtvis för min dator dog! :p Men iaf...IM BACK!!

Helgen i Skåne var så trevlig så, som alltid när man är på besök där nere! Åkte ner på fredag eftermiddag/kväll och tog tåget upp från Lund 18.02 så var i kalmar vid 21 då annica lekte taxi och körde hem Henke först innan de var fikatajm hos mig. Helgen bestod av myspys med lite slit; målning, skrapning av fönster i solskenet ute på Häggenäs! Sedan lyckades vi missa en konsert och istället blev det friterad banan med glass och sirap från "Banan Pågarna" på Malmöfestivalen..

På lördagen skulle Katrin löshoppa "lilla" Grace..så duktig hon var! Men iaf "Fullt upp men Inte alls" var helgens tema. Skulle åka och shoppa på söndagen men de gick då inge vidare för jag kom hem med en ballongvisp och Bamseplåster - kom på att jag inte hade plåster hemma så gick crazy på Rusta! Kollade på soffor dock men hittade ingen PERFECT! Så jakten fortsätter!

De var min helg, hur var er!?
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0