Vad är de för en dag!?

..är de en vanlig dag!? Nej de är ingen vanlig dag, för de är Adams födelsedag hurra hurra hurra!!! Nu är lilla Adam 5 år, helt sjuuuukt att han är så gammal, lilla plutten!! Han är fortfarande en liten Gollum i mina ögon..bara en lite mer energisk sådan :p Ringde för att gratta honom men han dumpade mig efter ett grattis...haha thats life!

Min dag började i softandets tecken, låg i sängen och läste i några timmar. Myspys på hög nivå! Sedan blev de frulle framför Tv.n med mitt goda bröd som jag bakade igår och sen en hallonsmoothie till det *Mums!*. Nu sitter jag fortfarande i soffan..ska ta och torka golven och skrapa lite lister tänkte jag. Sedan ska de bakas en mumsig kladdkaka..eller kanske morottskaka istället vi får se för ikväll är det FIKA! Massa prat prat prat står på kvällens schema!

Ha en fin dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0