Upp och ner, ner och upp!

Jag är psykiskt utmattad..helt slut!! Känner mig som största pms-bruden i stan som känner för att gråta en minut och skrattar och fnittrar sekunden efter. Jobbigt läge!!!
Sånna små små smååå saker som kan få ens humör att svänga så jäkligt..som nu läste jag ett sött meddelande och även fast de inte är någonting sådant så blir man helt bubblig och glad :)

Men en trött johanna eller en hungrig sådan är inge vidare...De blir inte bättre av att jag måste skriva svar på skolarbeten och nej de går inge vidare, för jag är varm och orkar inte gå till balkongen. Så får ÖKA takten nu och skriva i rekordfart så jag blir klar..får inte sova innan dess och börjar 08.00 imorgon!!!

Puss på er söta!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till med pluggandet :)

2009-08-10 @ 23:51:52
URL: http://pnillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0