Studentpuben dag 1

Vad är en dag utan studentpuben? Svar NOTHING!

Efter jobbet idag så blev det en tur på stan, hittade leggings och en topp och sedan var jag inne på MUS i typ 30 minuter och pratade med tjejen som jobbar där...hittade massa med fina saker. Idag blidde de ögonskuggor och imorgon får dom in consealern igen, sluuuut idag. Typiskt!

Efter shoppingen blev det middag; Sushi innan jag gick till Sarah, utbytesstudenten från Otterbien där jag pluggade första terminen. Var superkul att träffa henne igen, så söt tjej verkligen. Vi snackade en massa och sen gick vi till puben och mötte upp lite folk. Blev inbjuden på middag, vem tackar nej när två italienare lagar matan ;p Skitkul folk och skiiiiitpackad puben - kan inte bli annat än en lyckad kväll. Illa att man ska jobba imorgon..och på fredag :S

Så nu blir de sängen, ska kolla igenom mina teknikpapper också eftersom vi tar "test" imorgon, vem försöker jag lura...jag kommer fansiken inte läsa igenom några papper..jag ska försöka fokusera på min trevliga bok istället! Först ska jag dricka en liter vatten bara... :p
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0