Raggkakor?

Hej hopp!

Hoppas ni haft en bra dag..i Kalmar har det regnat (jag han in innan de värsta kom) så det var ju trevligt att jobba inne just idag. Fullt upp på jobbet då vi har lärt oss alla system och liknande...eller iaf fått lite koll. De är mycket som ska komma in för att man ska kunna komma igång och ta samtal - på fredag ska jag ha tatt minst ett!

Är iaf helt klar med en uppgift i sommarkurs 1, har opponerat på alla och de blev rätt bra. Läste två av dom opponeringarna som är gjorda på mitt arbete och blev otroligt glad - fick massa positiv kritik för både de ena och de andra, bland annat mina argument i texten vilket var SÅ skönt då jag var lite osäker kring dem. Men nu är jag SÅ glad!!

Ska nu börja med en ny opponering..men denna är mer som ett arbete och inte lika "enkel" som förra. Ska också cykla iväg och möta upp min hyresgäst och ta en nyckel av henne som går till mitt förråd eftersom jag måste skicka tillbaka min DUMMA DUMMA cykel!!

Pluggi pluggi nu - om lite mer än 2h så kommer katiepatie hem igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0