Puh!!

Nu är jag hemma efter mitt första jumpapass på Friskis på 8 månader, puh! Var ett diplomeringspass och ledaren var superduktig, jättebra pass så hoppas hon fick bra omdömmen! :) Vi slutade vid 16.40 och passer började 17..men är ju inte såååå långt till Friskis eftersom de ligger i samma hus, bara på andra sidan!

Jobbet idag var ok, teori med boxar på förmiddagen och sedan blev de medlyssning på eftermiddagen..kom några jobbiga samtal, men de är bra att vi får vara med och lyssna på dom också! Satt med en tjej som var superduktig och lugn..så vill jag också va! :p

Ikväll så kanske jag skulle träffat Sarah men hon har inte kollat sin facebooksida så då är de svårt att kommunicera! Istället blir det genomgång av studiematerial och kanske en film! Jag ska nog ta och börja med en dusch..och filosofera vad jag ska äta till middag! *MAT!*

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0