På Vässarö!

Hej hopp!

Jag lever, jag lever!!! Har verkligen gått runt och haft ågren för jag inte bloggat, haha hur depremerande är inte de! :p Men nu jäklans, efter några sjuklt upptagna dagar är jag tillbaka igen!
Festen på landet som var i lördags för pappa och birgitta gick superbra, verkligen otroligt lyckat och alla hade galet skoj..jag var nattaxi så kom i säng strax innan 03 och skulle köra till Stockholm senast 05 så mycket sömn blev det inte...för såklart kan man inte sova när man "måste"!

Men vi kom upp i tid och iväg och var rätt pigg faktiskt, så härligt att åka så tidigt och se de otroligt vackra landskapet!! Galet vackert! Två tunnelbanor, två bussar och en båt senare var jag och Frida på plats på Vässarö..världens underbaraste ö verkligen! Jobbar kök i 24h pass - alltså jobbar man middag, frukos och lunch och är sen ledig i typ 24h innan man börjar igen! Vi är ett tjejlag GIRLPOWER!

Blev idag uppringd och erbjuden jobb, såklart tackade man ja till de så från och med måndag jobbar jag för Go Excellent på ett kundtjänstuppdrag för Canal Digital om jag inte minns fel - JIPPIE!!!! JOB JOB JOB JOB JOB!!! Heltid i tre veckor och sedan är de timanställning!

Nu - basta!!! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Karro

Grattis till jobbet!!!

2009-08-05 @ 10:01:48
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0