På plats på riktigt!!

Nu har jag fått tillbaka MIN lägenhet, min bäbis! :p Känner så otroligt skönt..de är hemma på riktigt ju!!

Idag så hoppade jag upp rätt tidigt..imorgon ska jag ha megasovmorgonen urban, men de är också internationella pluggdagen så då måste man sova mycket! :p Men iaf, på förmiddagen städade jag hos katrin eftersom de fanns en del disk då maskinen var fuuulll. Så dammsög där och plockade ihop alla mina saker, gick över förväntan! Vid 13 så kom annica och hämtade mig och väskorna sen åkte vi till min lägenhet och kollade igenom den så allt var chill - vilket den var!! *Happy*

Sen cyklade jag ner till stan där jag mötte upp Alex, hon har flyttat till Öland och ska plugga på folhögskolan där så nu är hon nära igen! De tycker vi är mycket mycket bra! Vi åt lunch på Skafferiet - vi fick vänta i 50 (FEMTIO) minuter på två jäkla sallader - sjukt! Kommer verkligen inte gå tillbaka dit igen, jäkla skitställe. Dom bad inte ens om ursäkt, sjukt! Men vi hade trevligt under tiden iaf!

Efter de så blev det speedshopping men jag lyckades hitta både en kjol, en tröja och en JACKA på H&M under 25min. Var verkligen tur för det reeegnar nu, så var skönt att ha på mig på vägen hem. Nu ska jag bara se till att träffa Rambo som också är nerflyttad från den stora stygga staden!

Nu - packa upp kläder i garderoben!!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Annica

vad skönt att vata hemma på sin egen mark.

2009-08-15 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0