Överlevde!

Hopp och hej!

Idag var de då dags att börja på jobbet, så hoppade upp och bland de första jag lyckades med var att få foundation på min nya vita tröja och fläckfan går inte bort (gråter!). Så panikartat dök jag ner i resväskorna och hittade ett linne..helt okej!
Kommer till jobbet och sätter mig och väntar på att vi ska börja - vem går då in genom dörren med ett fetingsmile på läpparna!??! JO Jonatan som jag var i USA med, han som skulle FLYTTA från Kalmar och jag har blivit tillsagt att slå honom om jag skulle se honom - så där fick han! Aja rätt skoj, men vafan hur liten kan en stad bli egentligen!? Han jobbar 75% också så han kommer ju alltid vara där :p
Men var ett kul gäng och en bra dag, kommer bli super känner jag på mig!

Efter jobbet cyklade jag till Maxi och handlade och kollade på cyklar runt på Giraffen - hittade en cykel och ska prata igenom val av cykel med min faaaaaar ikväll...jag borde nog ringa honom för han har nog glömt mig!! :( Men uscha så trött jag är..galet..och jag måste plugga! Fyyyy jag VILL INTE!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0