Morning!

God förmiddag!!!

Jag börjar inte jobba förens vid 14 men hoppade upp ur sängen strax efter 9, så härligt när man kan ta de lungt på morgonen..slippa stressen och bara göra det man känner för. Så känns skönt att jag jobbar 14-19, man får morgon/förmiddagen och sen kvällen också fri - me likie!

Ska bli kul att jobba idag, vet iaf att två pers jobbar samtidigt som mig :) Efter jobbet blir det film med brudarna, right..?! Vet inte om jag ska iväg och träna innan eller om jag tar en promenix! Ska förbi Katrin och dumpa en cykel också så tänkte passa på att göra det kanske...vi får se!
Nu ska jag stänga av Tv.n och sätta mig och läsa lite kurslitteratur istället!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0