Min Söndag!

God förmiddag!

Jag sov riktigt gott i min egen säng, borta bra men hemma bäst!! De är riktigt mysigt att vara hemma, sakerna är uppe och de känns precis som de ska, perfekt! Har saknat min lägenhet big time, men nu är jag tillbaka. Gårdagen var hur bra som hellst, så roligt att träffa Alex *Bäbis!*.

Dagens lista:
Skriva sista arbetet i Marknadsföringsetik; due 24.00.
Handla mat, tooooomt i skåpen!
Skicka tillbaka ett modem till Bredbandsbolaget.
Dammsuga golven, blir dammigt att flytta upp saker från källaren.
Ta ner flyttlådor till källaren
Gå igenom tre kartonger med kläder - SORTERA!


Innan detta måste jag äta frukost...och titta på Bachelorette! *Mys!*

Ha en fab dag! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0