Maaaat

Nu känner jag mig helt död, även fast jag inte haft för mig så mycket idag faktiskt!

Kom precis hem från att ha hämtat Juan (Annicas utbytesstudent som skulle kommit i onsdags men inte kom med tåget när jag och katie väntade på honom då), sen checkade vi in honom på Svanen där han ska bo inatt för att Kalmarhem inte har koll på sina hyresgäster och deras nycklar.

Men iaf så storhandlade jag mat och andra nödvändigheter så nu kan jag duscha :) Köpte TRÈSemme schampo och balsam så ska bli kul att testa de när man hört så mycket bra! Nu är jag 1470:- fattigare men har massa mat i kyl, frys, städskåp (potatis och lök) så nu ska jag allt klara mig ett tag!! Dagens lärdom - matkassar är tunga!

Nu ska jag skriva de sista på mitt arbete och skicka in de, har bara en sammanfattning kvar för resten skrev jag efter frukosten..gick sjukt fort så jag är så glad så! Sen blir de en dusch, en film och allmänt mys i soffan! Jobb 8-12 imorgon..spännande!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0