lyssna på ditt hjärta

Jag hade egentligen noll lust att gå ut ikväll..kände mest för att sitta hemma och kolla på film eller nått. Men har man lovat typ 15 pers att man ska ut så får man allt ta och bege sig utåt och göra de bästa man kan. Jag kan efter dessa timmar säga att nej jag kommer inte tvinga mig ut någon mer gång och lägga pengarna på någonting halvdant - de är bara fel!

Mötte iaf upp Sarah och ett gäng utisar och gick mot kåren strax innan 18 där välkommssittning väntade..helt okej men tyvärr inte mer än det. Svårt att ha sittning där man inte gör några sittningssaker..förutom att jag drog igång "Bordsskål" haha, riktigt rolig att höra vad folket skrek istället för just bordsskål, mest mummel och liknande dock :) Vid halv nio gick vi mot taket, passerade förbi NV45 och hämtade a-a-a-a--a-alcohol och var där till strax efter nio. Där blidde de Flip-cup, fun fun! Och massa snack med folk.

Sen drog vi till Vallen, och tyvärr (kanske för jag var lite halvpå) tyckte jag inte om Vallen nååååågonstans. Bara en massa fulla människor, jobbiga och aggressiva som trodde att dom befann sig på Stureplan. Nej fan de var bara dyrt, men helt okej musik måste jag dock säga så ett plus får dom :p

Nu ska jag sova...imorgon ska jag också sova :p
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0