Lördagsmys

Vi hade planerat att vi skulle ut ikväll, men herregud jag var verkligen för trött för det..så efter att allt blitt uppackat (tog två timmar och nu är allt sig likt igen!) så cyklade jag bort till Katrin för filmmys. Hade med mig vindruvor och godis som var mycket mumsvänligt! *Gott i magen!*

Såg Sisterhood of the travelling pants 2 (eller nå liknande titel) och avslutade med Wedding Date. Självfallet kommer man då in på bröllopsklänningar vilket är mitt absoluta favoritämne i världen! Hur kan man INTE veta vem Wera Wang är!? Katrin du borde SKÄMMAS (fast du slipper för du är så söt ändå!) Hihi! Sen hem på den lånade cykeln, tack tack tack, och nu ska jag krascha i säng!

Sovmorgon imorgon, sen ska jag skriva ett arbete och förhoppningsvis hinna iväg och handla massa mat och basvaror som behövs, typ schampo och balsam!
Sov gott alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0