Kalenderflickorna

Nu har det varit filmmys med halva släkten Olsson på besök, alltid lika trevligt! Såg på Kalenderflickorna..den är så söt och lite lätt sorlig, men mest skratt!

Jobbet idag gick bra, tiden flög iväg och sedan var de dags att gå hem. Har verkligen hittat ett superjobb, trevligt folk och trevliga tiden. Sålde en del, wei!! Inte jättebra men helt okej för att vara teknik, men dock säljer jag mest boxar och dom syns inte i statistiken. Efter jobbet mötte jag upp Sarah och vi gick till Friskis där hon köpte kort och sen tränade vi en snabbis i gymmet också. Ska ta och svänga förbi Tennisklubben och skriva in min, katrin och annica också i veckan - skoj!!!

Nu ska jag *natti natti* ska upp tidigt imorgon och jobba med Novishmässan på Corehouse och efter det blir det liten tur på stan (höstskor) och efter det ska vi jobba på puben. *Fab fab fab*

Ciaaaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0