Inget regn!!!

Nu ska jag iväg och träna om 30 minuter...och de åskar som aldrig förr! Tar inte de som något vidare bra tecken..mer tvärt om kan man ju säga!

Äsch de blir väl till att cykla med paraply för till träningen ska jag! Ska gå på ett afro-danspass, tänkte att jag tar och duschar och BASTAR där innan jag åker hem. Alltid kul att pröva nya pass och de är första gången dom kör detta så vi får hoppas att de är bra. Ledaren hade jag nu i veckan och hon var rejält flummig men vi får väl se :p Sen är det hem och fixa fika..kladdkaka blir det efter många om och men!

Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Weronika

Afrodanspass låter spännade, hur var det? :)

2009-08-30 @ 17:43:17
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Jojo

Spännande var rätt uttryck..de var skoj men de var allt för trångt i lokalen. Många stora rörelser och konstiga rörelser, så man skrattade åt sig själv en del. Första..och sista gången tror jag också men skoj var de :p

2009-08-30 @ 23:53:55
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0