Hej hopp förvirrad!

Nu sitter jag hemma i soffan och känner mig helt borta men ändå helt fokuserad - mår illa men samtidigt inte, är hungrig men inte alls! :p

Jobbet idag gick super, hade teorigenomgång på förmiddagen med repititioner innan vi gick in på systemen och fick leka lite i dom. Efter en finfinlunch på Panorama så blidde det Teknikprov!! SOM JAG KLARADE!!! Yeahhhhy! *Happy happy* Var en av dom fyra bästa till och med! :) Så jag är inte så dum som jag tror..hihi.
Känns verkligen hur bra som hellst, kunde alltihoppa! Så de blev in i telefonen och jag sålde på ett av mina fyra samtal..och en ska jag ringa upp på torsdag nästa vecka..Så sålde egentligen på 50% av samtalen..vilket är super för att sitta teknik! Sen kunde jag lösa några problem också och pratade med några riktigt goa människor!

Slutade en timma tidigare idag då vi hade möte med kårstyrelsen inför Introduktionen som börjar måndag. Så nu är jag inbokad lite där också, största är institutionsbrännbollen som jag och en annan tjej håller. Skoj! Har bokat in Katrin darling och Annica darling som mutbara domare - hur ska detta sluta!? Efter mötet blidde de träning - jympapass medel. Helt slut är jag och orkade bara slänga ihop en pastasallad.

Hoppas ni haft en bra dag...jag ska duscha och sen lägga mig och läsa min bok. Imorgon jobbar jag, och resten av kårstyrelsen på studentpuben så måste vara utvilad då!
Ciao sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0