Försäljning!

Hej alla söta, hoppas att ni haft en riktigt bra onsdag!

Jobbet idag var super...jag skrattade bokstavligt talat så jag grät, sjukt bra gäng vi är! VIP, jag säger bara grupp VIP! *Haha* Men gick egenom massa saker och fick prova logga in på mail och sådant - basgrejer! Dagen slutade med en säljutbildning efter lunch (där blev de flum och tårar av skratt). Hur kul som hellst har vi, kommer bli bäst!!! Fick mitt schema för nästa vecka också och jag jobbar förmiddagar som jag önskade då de som sagt är en del grejer med kårstyrelsen nästa vecka, ifs heldagar men nu kan jag vara med på hälften iaf!

Katrin är på väg hem nu och jag ska väl försöka plugga intensivt och skriva så de glöder innan dess..gick SKITBRA igår så är nästan klar med opponering på uppgift två, så kul när man kommer på att man inte är så kass som man tror man är! :p

Föresten sa Katrin nått om att vi skulle bada idag igår, buuurrr så kallt men vafan vi vet inte ens vart de finns någon badplats! :p

Ha en fin kväll allihoppa!!...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0