Dags att plugga..

I och med att jag börjar jobba nästa vecka blev min pluggplanering genast 150% mer panikartad..men hey hey I got a job! :)

Alla inlämningar ska vara klara 16 augusti och de är ju typiskt att utbildningen är på heltid just nästa vecka, och veckan efter (alltså den 17.e) är utbildningen bara på halvtid. TYPISKT! Men de ska nog bli kul och förhoppningsvis gå bra ändå. Men nu ska jag börja med den stora uppgiften i Marknadsförings Etik-kursen och innan söndag ska jag vara klar med alla svar som ska göras på mina gruppmedlemmars arbeten.
På söndag tar jag bussen till Kalmar och under resan ner så blir de till att läsa boken i Företagsetik så jag har koll på den...och veckan efter så får jag skriva rumpan av mig när jag kommer hem från jobbet samtidigt som jag pluggar jobbsaker.

Men de ska gå!!!! Jag känner mig positiv - gogogo!!
..men då kanske jag ska ta och börja mitt arbete..Klara! - Färdiga? - GO!!!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0