Workout!

När jag var på biblioteket idag så hittade jag ett gäng olika tränings DVDer så de fick följa med tre olika hem! En med

Yoga och två med mer Arobics och abs..kunde inte bestämma mig!

Men iaf så måste dom ju invigas så hela lägenheten återvände till 80-talet, fulast outfit vinner! Så jag, rachelle, michelle och meghann körde järnet. Michelle hoppade in och av konstant men vi andra körde på!!

Arobicsen var TUFF men kul också..våra grannar under oss bankade i taket vid våra hopp - haha! Så farligt hoppiga var vi inte så de fick dom ta! Men efter en 45 min fick vi nog på den och körde 10min magmuskler från andra DVDn.

Meghann kör Yoga just nu..jag har tränat två gånger idag nu så jag skippade de.. och Rachelle är i duschen!

Kul hade vi iaf!! :)


Kommentarer
Postat av: annica

Kommentar om kurse till nästa år. Consumer Behavior läser jag nu och kampanjen. Sen kommer jag antegligen dela på Fek C så att jag läser uppsatsen med er på våren. Sen får jag se om jag orkar läsa allt. Men jag vill gärna äta nyttiga muffins och dricka smothis.:D Klart att Katrin inte får vara med när hon dissar hos så. :D

Saknar dig med men nu är det inte så läng tid kvar tills du är på svensk mark.

puss och kram

2009-04-15 @ 15:42:43
URL: http://ag86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Okej!

2009-04-21 @ 03:58:44
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0