Valborg..nja

Hej hopp alla valborgsfirare!!

Inge vidare brasväder här borta, lite blåsigt och det regnar till och från! Men vi har ändå inga brasor att tända, kan sätta eld på ett träd och se när 70 brannmän kommer springande..brandstationen är typ 500 meter från skolan och dom ÄLSKAR att rycka ut, och överdriva x 100 när det väl gäller!


Vaknade av ett puckor som stod och klippte gräset PRECIS utanför mitt fönsten och tydligen var de stenigt där också - fy så elakt klockan 8.30 på morgonen!! Men iaf jag skulle upp och hade tennis och EW, fortsatte i gymmet också. Blev 45 löpband och sedan armar..är otroligt hatisk på mina armar just nu, dom ska tränas!! De braiga är att jag redan ser resultat..tungt ska de vara :p

Resten av dagen blir det inlämningsskrivning och ikväll gratis bio - 17 again blir det nog! Jag och Rachelle i biomörkret..haha flum flum flum! Nästan som bio med Jennie, fast troligen utan våra popcornkrig! :p
Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0