Upptagen!

Den här dagen har varit fullt upp..tänk att de var länge sedan jag inte hade dötid mitt på dagen! :) Me like!

Började dagen med ett träningspass innan det var dags för lektion, sedan åkte vi och handlade massa mat - wei jag kan äta igen :) Haha, men de är otroligt hur mycket billigare maten är här borta!
Jag köpte lax, kött, ost och jag vet inte vad för lyxgrejer och det kommer räcka i runt 2,5 vecka för 600:- LYX mat snackar vi om här..på Maxi i Kalmar skulle de lätt gått på över de dubbla. Tack Kroger!!
Sedan blev det uppackning och middag med vin innan kvällslektionen..som jag precis kom hem ifrån!

Nu är det The Hills klockan 22 och sedan ska vi titta på film innan vi ska hoppa i sängen! Ska äta vindruvor till det - mums!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0