Torsdag!

Dagen D..eller mer C eftersom vi åker till Chicago ikväll!
Nej jag har inte packat och nej jag vet inte hur man tar sig från busstationen till hostlet..men eftersom vi bor mitt i smeten ska de nog inte vara några problem, hoppas vi! :)

Dagens två lektioner flög iväg, Tennisen var superkul..hade vår coach fru idag och hon var superhärlig. Vi körde lite spel och tävlingar vilket var superkul och vi kom fram till att man lärde sig mer då! Sedan var det EW och då skulle vi gå till Dairy Queen och tillbaka vilket tog 30 minuter. Efter det så har jag tagit det lungt..chattat med söta katrin och söta pandan, alltid trevligt :)

Nej nu ska jag flumma lite på mitt arbete..kanske ska sätta på mig ett par byxor också för vi ska åka och handla kamera om 50 minuter och de är bra att ha kläder på hela kroppen och inte köra en pappa..haha!

Puss på er, här är det sooool hoppas ni också har det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, söto då!



Hoppas att du får det bra i C! = )

Puss

2009-04-23 @ 21:34:53
URL: http://fridalin.blogg.se/
Postat av: Jojo

Haha..jag hittade kläder!!



Tack, de hoppas jag också! :)

Puss

2009-04-23 @ 23:20:42
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0