Tisdag

Det är gaaalet varmt i mitt rum, känns lite som en tropisk värme eftersom de regnat ute samtidigt som det är hot hot hot, eller 20 grader iaf. Rätt kul att se allt folk som springer mellan alla husen.
Träder slår ut och jag har en rätt så trevlig utsikt om jag får säga det själv, lila träd tycker vi om!

Idag så ska jag skriva klart mitt projektarbete, har hittills blivit en massa flum..men rätt bra sådant dock så de är ju iaf positivt. Sedan så blir det en sväng förbi gymmet och eventuellt biblioteket - vi har inga filmer!! Lite tvättning blir det nog också för de blev en liten hög efter chicago. Måste börja tänka på andra application paper i Human Comm också som ska in på fredag...men troligtvis måndag, läraren skjuter alltid upp sakerna!

Oh well..finns allt saker att göra! :p
Ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-28 @ 20:50:36
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Jojo

Tack så mycket!

2009-04-29 @ 00:21:16
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0