Tennis

Nu har jag avklarat mina lektioner för idag..har två lektioner var den här veckan eftersom det är Good Friday på fredag och då är man LEDIG! :) EW klassen på torsdag är också inställd..haha läraren undrade om vi ville ha ledigt "Yes Please!" Spelar ingen större roll för mig eftersom jag har Tennis mellan 9-10, alltså precis innan  EW!

Tennisen idag gick bra, vår söta coach sa att jag var duktig..haha..inte de lättaste att spela med en som är vänsterhänt, bollen vill liksom inte naturligt åka åt de hållet. Men de är så kul så och vi skrattar bara när vi får springa och jaga bollen all over the place. Backhand står på schemat på torsdag och de ska bli skönt att få använda backhand också :)

Resten av denna dag tänkte jag; duscha, lämna tillbaka en bok, köpa kaffe, lämna tillbaka filmer, låna nya filmer, låna någon rolig bok, försöka hitta kurslitteraturen, försöka beställa linser utan att ha ett recept på det - GAH! Sedan ska jag titta på The Hills också, TV.n var occuperad igår. Slumdog ska jag också försöka titta på! 
Med andra ord är det rätt lungt..så skönt så! 

Roligt/konstigt: Det snöade på vägen till gymmet i morse, haha Ohio!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0