Städat och klart

Festen igår var trevlig...en lyckad fest är alltid när Security kommer och knackar på. Dom säger att myror är effektiva..dom skulle se ett gäng collegestudenter som har sprit i en lägenhet på ett dry campus - snabb bortplockning och gömning av folk går på några sekunder. Haha de var en kul syn..bland paniken! :p

Tennis imorse då vi övader forhand och fick spela lite också, haha dom som använder flest bollar vinner. Fick iaf beröm från vår coach :p Sedan var det EW i 15 minuter innan skoldagen var över. Eller ja nästan för jag läste två kapitel i Human communication.
Slipp slapp resten av dagen...sökte kurser, såg en film, slängde ihop en sallad och ja så fortsätter det. Hoppas jag kan få ut lite pengar idag, suck! Oh well, blir nog Old Bag om jag inte får pengar på mobilen och kan arrangera något annat :p

Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

Är det svårt med tennis? :P



Hallå vad hände egentligen med din kamera!? Nu får du allt berätta!

2009-04-03 @ 10:13:18
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Tennis var JÄTTEKUL! Ifs har jag alltid velat lära mig och de gör nog rätt mycket :)

Jag kommer tillbaka som PRO :p

2009-04-05 @ 22:03:06
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0