Solig onsdag!

Och så var det onsdag vilket betyder att jag har flummig lektion mellan 2-3.20 nere i comm, på andra sidan vattnet! Alltid skönt att gå ner dit för man får i sig lite luft också, ja de är iaf skönt när det inte regnar och har sig!!

Innan dess tänkte jag genomföra någon form av träning, vet inte om jag vill ta mig till gymmet eller om jag ska ut och gå eller något. En tur runt campus skulle ju kanske också vara trevligt..kanske gå till biblioteket och hitta en bok eller två innan lektionen börjar! Ja de blir nog en dusch och gå ut och gå, men innan dess frukost! :)

Efter lektionen så ska vi till Greaters och ha ISA möte med alla internationella studenter, wei gratis glass! Hinner hemom efter lektionen och sedan blir det glass i stora lass!!!
Ikväll blir det film eller utgång..vi får se!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0