Soft Söndag

Detta har verkligen varit en soft helg och det känns som en mycket bra start på denna quarter. Kan inte förstå att vi varit här halva tiden, de känns jättekonstigt men samtidigt inte alls för allt känns så otroligt hemma. Tänk att om 12 veckor så kommer jag vara i sverige igen..uscha får jag lov att säga just nu för usa och allt sött folk är fab fab fab.

Idag vaknade jag vid 10 och tog tag i Eclipse..sedan läste jag till 13.30 då min mage skrek högt efter mat, oops! Bokens värld är allt gullig ibland bland varulvar och vampyrer :) Har suttit och övat på mitt tal..vi skulel tydligen slänga in lite mer så ska skriva om det lite nu och sedan springa över till biblioteket (typ 200 meter bort) och skriva ut det och knåpa ihop några söta stödkort till presentationen. Fy, vin kommer sitta fint innan den presentationen..lugna nerver är inte min grej!

Ikväll så ska jag och min värdfamilj ut och äta..eller om de blir takeaway kanske..kinesiskt blir det iaf. Ska passa på att låna några lampor av dom också..behöver en lite större och en lite mindre för att få de lite mysigare i mitt rum! Ska iaf bli mycket trevligt :)
Nej plugga var det..sedan tillbaka till Edward my love!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0