Slut!

Snyyyft jag känner för att gråta!!! De är slut "The End" är avklarat! Jag är genuint lycklig just nu och känner för att dansa runt. Men samtidigt har jag ingen "nästa bok" att ta tag i och förtrollas av Edward.. jag läste precis klart Breaking Dawn, bok 4 i Twilight berättelsen!!

De är utan minsta tvivel de BÄSTA böckerna jag läst, en så otrolig känsla och handling som Stephenie Meyer skriver om är makalös! Alla borde läsa böckerna, de finns lite av allt och framförallt en massa kärlek - och de tycker vi om. Sure lovestory bullshit tänker dom flesta..men nä bara ge dom en chans!

Om jag skulle välja vilken bok som är bäst är det troligtvis den sista, men New Moon är helt klart mest känslosam..jag grät som en toka! :p Som sagt alla är bra...Twiligh är en gryyym bok och dom blir bara bättre allt eftersom!

Lycka!

twilightsaga.jpg twilight saga image by pheno-meno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0