Sleeping beauty!

Nej man kan inte kalla det för sovmorgon...de var mer sovdag/soveftermiddag! Gick och la mig strax efter 01 och sov till 14..inte ett skämt! Jag struntade i att ställa klockan och eftersom jag hade noll lektioner idag gick det så bra så. Nu har jag iaf sovit ut efter resan och allt annat, känner mig tipptopp. Bäst på länge!

Nej jag blev inte väckt så...men var är min prins?


Lugnt schema idag! Köpte telefonkort, lånat nya filmer, köpt kaffe och ljutit av det. Ska iväg om 15 min och betala min hyra, förde över pengar till supersnälla christoffer igår. Dollarn står i 7,99 just nu så de är ju verkligen perfekt att betala nu. Då finns det heller inte mycket kvar på min "To-Do" lista. Ska öva på mitt tal till på måndag och läsa ett kapitel bara.

Ikväll då? Ja...har 7 filmer jag mer eller mindre vill se så blir nog en av dom. Ska äta middag på cardinals nest bara för att vi inte orkar laga mat. Kostar 6-8 dollar och de blir nog rätt chill! Annars vet man aldrig vad som kan hänga. Kyligt är det ute också så de blir nog en tjocktröja och hansduk nu..cardigan räckte inte! :( Hanna fryser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0