Skola eller fritidsgård?

Precis hemkommen från dagens första och enda lektion! Härligt när man börjar vid 2 och får sluta 20 min innan man ska också, hade lektion i typ 50 minuter..kollade på ett musikklipp, kollade på ett klipp från You got mail och avslutade det hela med en diskussion om facebook. Oh well vi hade kanske föreläsning om en teori i tio min också och de var utifrån den vi gjorde det andra men de kändes knappast så! :p

facebook_.jpg

Var iaf sovmorgon och vi gick inte upp förens 11 men då fick en viss annan panik och var tydligen sen..haha äventyr är bra på förmiddagen. Blir ingen kamera idag utan imorgon...får se vilken jag hittar! Sen blir det träning, läsning och troligtvis mer plugg innan de är Wine Wednesday!!

Ciaaooo...nu roppar glassen efter mig! Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0