Sen kursstart!

Godmorgon...ja eller nått! Klockan är 12.49 här och jag har varit uppe i en timma typ. Jag skippar joggingkursen...kom på att mina knän vill nog inte tvingas springa (dom gör ont) och sen vill jag ha fler sovmornar och jag har redan tillräckligt med poäng. Så jag inför en träningstimma på mån och ons istället. Funkar de med! 
Kollade på film igår med roomisarna + boys och de var en rätt kul film, Two to play the game eller nått hette den! Rekommenderas! Lånade 4 filmer på biblioteket också så de blir filmvecka! :)

Idag klockan 2 är det iaf kursstart för Introduction to Human Communications och den ska nog bli intressant. Missade första föreläsningen eftersom vi satt på ett pln mot columbus då, men läraren skickade ut de två första kapitlen som vi ska ha kikat på till idag. Kul ska de bli!

Har duschat så ska slänga på mig kläder och fixa mig innan de blir frukost/lunch och läsning.  
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0