Sally my friend!

Nu är jag nyäten och nyduschad! Så skönt så skönt..nöjd med livet efter en god ceasarsallad med en blandning av ost på och tonfisk, de var faktiskt mycket godare än med kyckling (som jag lyckades döda i micron medans jag duschade)! Kan rekommendera det!

Shoppingen idag blev sparsam, hittade ingenting speciellt. Några söta väskor men det var typ det..och en födelsedagspresent till Shell med ett kort, oh nu kom hon hem! De är så skönt med underbara roomies!

Fyndade iaf Sally Hansen nagelprodukter; ett nagellack, ett fransk-maikyrset och ett läppglans för $6,99. Buy 1 get 1 free, och en Sarah som bara ville ha en sak blev en toppendeal för mig!! :)

Nej nu måste jag fixa mig...
Ciao sweeties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0