Regn!!!

Det regnar och regnar...inte vidare kul att gå till gymmet för Tennis och EW när det spöregnar och man blir helblöt även fast man har überregnjackan på sig!! Men man känner sig överdrivet duktig när man är klar med det hela så de är iaf positivt!!!
Tennisen gick sådär, jag var sådär galet trött och tappade all energi jag hade på nolltid, men jag överlevde lektionen. Körde lite vänsterhänt också..och då blev det mer spel av det hela! :)

Jag har inga fler lektioner idag men nu ska jag duscha och sedan till Westerville public library och lämna tillbaka 6 styckern DVDer och hämta ut Breaking Dawn - JIPPIE!!!! Blir inte boken hela dagen dock utan ska vara med på en internationell mässa mellan 2.30-5 men sådant tycker jag är så kul så de gör inte så mycket :) Tyvärr lär det ju inte bli sååå mycket folk om inte vädret blir bättre! Hoppas att det kommer lite folk iaf..jag har sålt in Kalmar på iaf 2 pers, woho!!


Mina stövlar, men visst skulle de vara sött med rosa jacka (North Face) och sydväster (Didricksons) också!
Be safe (and dry)!

Kommentarer
Postat av: Helena

så söta!

2009-04-20 @ 22:21:50
Postat av: Helena

så söta!

2009-04-20 @ 22:23:06
Postat av: Helena

så söta!

2009-04-20 @ 22:23:46
Postat av: Jojo

VISST ÄR DOM!

2009-04-21 @ 03:59:10
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0