Prisa gud..

..här kommer skatteåterbäringen!!

Så kändes de lite i förmiddags när jag kollade på mina skattepapper som väldens bästa birgitta scannade över till mig, kände att de skulle vara bra att deklarera :p Och woho jag får 4200:- tillbaka!!! Jippie jippie!!!
Är det bara jag som tänker på Samsung Omnia i900 när jag ser dom pengarna - de är nämligen den totala summan med frakt och allt. Alltså om jag köper telefonen så går jag plus minus noll - apbra ju!

Känner mig otroligt pigg och glad idag! Började dagen med att träna en timma, även fast jag var heldöd när jag vaknade. Sedan blev det en kaffe på vägen hem och vaknade lite mer för jag fixade lite mer på min speechpresentation på måndag som har en galet snygg PP. Nu är dagens lektion avklarad också och jag ska sätta mig och börja skriva på en inlämning till projektkunskapen och Human Communications! :)

Hoppas ni hafe en fin fin dag! :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Annica

Jaaa tycker jag med att du ska köpa den. annica

2009-04-30 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0