Planerande

Jag tycker om att planera...kanske till och med älskar att planera!! Det finns alltid saker att planera :)

I eftermiddags chattade jag med världens bästa Frida och konstigt nog (eller inte) tänkte vi båda på midsommar och vad vi skulle hitta på. Så länge man är med friday så kan man inte bli tråkigt, vi är värsta radarparet ju ;) JA Katrin du är också med, inte gråta!! Men iaf så kom vi överrens om att denna midsommar ska fansiken bli lyckat - och nu är den spikad!!


Det går en bil från Stockholm med destination Häggenäs och de skånska skogarna. I denna bil kommer Jag, Frida, Annie och Henki sitta..en plats finns kvar och den är lite hemlig just nu :p Vi ska alltså till Katiepaties hus och blivande slott. På schemat står fyllestång, konstiga lekar, snapps och långbord. Det kommer bli super..bästa midsommaren ever och den första av många! Traditionen börjar iår och tar väl slut när vi dör..eller vad säger du Katrin?

ANNICA GUNNARSSON ska också medverka så boka in det nu...inga bortförklaringar är okej, kommer du inte finns du inte - okej darligt?! Love you!!

Nu längtar jag efter att komma hem...mailade STA idag också och bad om att bli ombokad till 11 juni - kommer då hem 12 juni och får sällskap till Atlanta med Rachelle, herregud så vi kommer gråta! Två lipsillar och en flygplats..ojoj!

Nu - sängen!
Ciao

Kommentarer
Postat av: mamma

jag längtar oxå efter dig!!!

2009-04-30 @ 13:16:29
Postat av: Jojo

MIN MAMMA!

Kraaaaaaaam på min mamma!! :)

2009-04-30 @ 17:57:00
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Katie

Vadå inte gråta, bestämmer du hur mkt jag får gråta eller?? Allt spikat, jag har redan börjat bjuda folk tihi ^^ Fast de kommer inte hinna bli slott tills dess, men förhoppningsvis e de målat iaf ^^

2009-04-30 @ 17:57:38
Postat av: Frida

Det här kommer bli grejer brudar!!! :D

Love you all!

2009-05-01 @ 11:43:54
URL: http://fridalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0