Ny telefon?

Visst jag är galen i mobiler..men när jag kommer tillbaka till sverige så måste jag ändå köpa ny telefon för min gamla darling är död. Så varför inte köpa den här borta och spara pengar, right!?

Den jag tittar på nu är och 90% säker på att jag vill ha är Samsung Omnia i900 16GB i vitt! Den är en liten skönhet med alla funktioner en iPhone har i princip..men utan alla applikationer. Men de är sååå söt och helt pluttig i vitt. Går på 4000:- om man köper den här och 7500:- i Sverige så de är ju ett kap!

Om jag köper den har jag inga sparpengar..men jag måste ju ändå ha en ny telefon!

Någon som vet något + alt - om den???

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej. Tittade på den innan jag köpte min F480 i rosa: :D Tyckte att omnian var för avancerad men du gillar ju iphonnen med så. Pratade med Vix om detta och han tycker att omnian är helt underbar, bland de bästa som finns på marknaden idag. Så om du köper den gör du ett bra köp, har aldrig använt den bara så där kan jag inte hjälpa dig men kolla med Vix tror att han har provat den. :D

kolla här verkar vara en bra artikel: http://www.idg.se/2.1085/1.167462

Jo den är ju inte billig här. Är den billigare i USA så slå till. För 4000 här får du nästan en sån som jag har F480. Jag säger köp den.

Puss och kram

2009-04-29 @ 12:08:43
Postat av: Jojo

Braaa!!

Då skyller jag på dig darling om min pappa skriker att jag spenderar för mycket pengar...men vafan min förra gick på 5000:- så han borde inte kunna säga nått ;)



JAG SLÅR TILL!

2009-04-29 @ 21:47:44
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0