Ny kamera!

Woho, äntligen har jag köpt en ny KAMERA!!

Självklart blev det en rosa, FYND pris var det också - $99 för kameran och så ett minneskort för $12 så jag är så glad så glad. Man fick med ett svart fodral också så den håller sig fin!

Bra är också att de är en Casio så jag kan använda laddaren från den andra kameran till denna - laddare som fungerar i sverige! Superbra också så slipper man köpa ny sladd till den sen. Laddar kameran nu så jag ska kunna ta många fina bilder från Chicago - vi åker ikväll 23.00 :)


 

Kommentarer
Postat av: Annica

Så fin så fin. ett riktigt kap

2009-04-24 @ 09:52:35
Postat av: Jojo

Ja men visst är den!

Verkligen ett kap - me like mucho!

2009-04-29 @ 00:25:55
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0