Myspys hemma

Precis hemkommen från en härlig middag med min värdfamilj, som sagt så var vi på kinarestaurang och jag mumsade i mig lite honungskyckling...orkade inte i mig allt för portionen var galet stor (hihi...ja jag är ju faktiskt i USA).
Efter middagen så åkte vi hem till dom och letade fram lite saker jag behövde, lånade en liten och en stor lampa, en helspegel som nu sitter fint på väggen och lite förvaringssaker.
Så nu känns det lite mer hemmigt är hemma..inget med sjukhusljus här inte! Allt matchar också så det är ju ännubättre för min störda hjärna som är allergisk mot saker som inte matchar :)


En sänghimmel skulle ju vara otroligt sött..

I veckan åker vi förhoppningsvis till Wallmart och köper något till väggarna och ett sidobord till lilla mig, hum de jag tänkt mig passar inte riktigt in nu - får ta och spana in deras hemsida och se om de finns något annat. Sen måste jag hitta posters eller något också! Tänkte hitta äldre vykort att sätta på en vägg, en oldstlye-poster på en annan och sedan får vi se :) Inspirationen flööööööödar och jag vill ha de klart IGÅR!

Nej nu blir det talplugg och sedan en film och popcort!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0