Mot Chicago!

Nu är vi bara några minuter ifrån avfärd mot stora staden Chicago!!!

Allt är packat..jag har ingen handväska så jag kör på plastpåse!! Ska försöka hitta någon snygg imorgon i Chicago. Just nu ser vi fram emot 9 timmar på en buss, haha hoppas dom har toa! Som sällskap har jag två böcker, lite godis och en dricka..ja och iPoden såklart!! Blir man för uttråkad kan man ju alltid attackera någon av dom andra fyra jag reser med.

Oh well, toa och sedan iväg!!
Hoppas ni får en bra helg med fint väder, jag har bikinin nerpackad iaf ;) Tror inte de blir något bloggande under tiden i Chicago men man vet ju aldrig med mig. Är man beroende så är man :p

Puss och kram!!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Så tevligt att åka dit. Lägg in lite bilder så att vi får se. Annars kan du maila mig en bild eller två. Har ny hotmail nu. Hi Hi [email protected] Maila mig så att jag får din adress.

Puss

2009-04-24 @ 09:56:15
Postat av: Jojo

Helt klart! Kommer som ett brev på posten...men via internet :p

Puss

2009-04-27 @ 21:45:26
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0