Morgonträning

God morgon goood morgon!

Jg hör att Rachelle och Hillary har kommit tillbaka - Weiii roomie! :) Jag lyckades iaf ställa klockan på PM istället för AM men jag vaknade när jag skulle ändå :) Duktigt av mig! Har ju "sovmorgon" till 14 annars och de känns liite onödigt!

Nu ska jag finslipa mitt tal i 3 minuter innan jag ska skriva ut det och skutta iväg till gymmet. Tänkte börja löpband och sedan cykla lite. Bra start på dagen helt klart. Sedan ska jag gå runt och rabbla mitt tal hela dagen, med paus under lektionen 14-15.20..men jag har både vägen dit och hem till att öva. Vid 18.15 så smäller det - tada! Tycker INTE om att börja..och de är pappa fel, jäkla efternamn!!! :p

Hoppas ni får en FAB dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0