Mitt i natten

Nu har jag precis skrivit klart och skickat in mitt arbete i Projektledningskursen. Känns otroligt skönt att jag är klar med den..de var mitt sista måste. Nu ska jag bara pressa mig själv lite mer och det ska nog gå bra det också. En om dagen ;)

Klockan är 01.45 och jag var egentligen klar med arbetet typ 23.30 men sedan gjorde jag lite ändringar och hittade en ny källa vilken var så bra att jag skrev om stora delar av arbetet..så därför är klockan så sen som den faktiskt är just nu! Men men jag är iaf glad att jag är klar med denna och kan fokusera på några andra arbeten imorgon istället för att känna projektpressen för-en-gångs-skull!

Nu ska jag hoppa i sängen, imorgon börjar jag vid 2 så de är ju rätt chill om vi säger så. Men skulle vilja förflytta min rumpa till gymmet INNAN dess också. :p

God morgon Sverige, God natt Westerville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0