Lördag..

God morgon! Blev ingen sovdag som det blev igår, bara slöseri med dagarna och de är ju inget vidare! Vaknade vid 10 men låg och drog mig till 11..alltid trevligt när man ser solen skina in genom persiennerna :) Har precis pratat med min MORMOR! Hon ringde mig så jag ringde upp på skype och de fungerade perfekt..alltid skönt att höra mormors röst och skype var felfritt och billigt - me like!

Igår var vi på gratisbio, skolan arrangerar det en gång i månaden och igår var det "I love you MAN" och den var riktigt underhållande, lite lätt pinsam men mest en massa massa skratt åt alla knasiga saker. Tycker de är sjukt bra att skolan arrangerar lite aktiviteter då och då..
Efter bion åkte vi hem och jag satte mig och tittade på DreamGirls, en av dom filmerna som varit på min måstelista. Helt okej film men nja...kanske ingen höjdare!

Idag så är det träning om 30 min när gymmet öppnar..blir nog 30min löpband och sedan flum med maskinerna i ytterligare en 30 min. Sedan ska jag och Sarah iväg och kolla in Second hand butikerna för vi har inte varit där på ett tag..jag hoppas hitta någon söt klänning och en kjol :) Ikväll så är det födelsedagsmiddag för Shell en av mina roomies som fyller 22. De ska bli så trevligt så!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Leonard

Jag har inte sett Dreamgirls men hört att Beyoncé ska vara riktigt bra i den! :)

2009-04-04 @ 19:00:46
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Jojo

Nja, tyckte inte man såg så mycket av henne. En av dom vann en Oscar och en Golden Globe och att de inte var hon säger nog rätt mycket..

Jag tycker hon är bättre sångerska än skådis och kan hålla sig till det! :p

2009-04-05 @ 22:02:00
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0