Kurser HT 09

Nu har jag suttit och tittat på Studera lite mera, tittat på Åsas slids och filosoferat om vad jag vill läsa..inte det lättaste, eller de kanske var det, oh well! Några ligger kvar från de jag funderade på först men de är mest "nya"kurser.

Nästa termin kommer jag läsa:
Eventmarknadsföring 7,5 hp distans
Relationsmarknadsföring 7,5h distans
Storytelling 7,5 hp distans
Att marknadsföras och synas på nätet 7,5hp distans
Consumer behavior 7,5hp I Kalmar
Projektledning II 15 hp distans

Kommer alltså läsa 52,5 högskolepoäng nästa termin. Alla dom tre första ligger period 1, den tredje och fjärde period 2 och sista under hela terminen. Kommer nog gå bra..projektledningen är bara kul och de känns skoj att läsa steg 2 i den också. Sen att dom andra ligger uppdelade är också bra, jag hoppas på deadlines för då jobbar jag som bäst - annars får jag väl sätta dom själv! Man måste läsa 30hp men de känns bra att ha lite extra om de skulle visa sig att de är strunt eller nått..men alla kurser verkar jätteintressanta så vi får väl se!
 - ELLER så skjuter jag mig själv bara i huvudet och vill inte ha ett liv...vem vet!

Katrin vill inte läsa med mig...hon tycker inte om mig!!! Annica tycker du om mig? :p
Puss

Update: Fick bara läsa 45hp så jag skippar Storytelling..den lät ändå konstig!

Kommentarer
Postat av: Helena

OMG- hur ska du orka?

2009-04-02 @ 09:36:05
Postat av: Jojo

Äach..de ska bara bli kul. Så länge det är intressanta kurser så överlever jag! Och är dom tråkiga är det ju bara att hoppa av dom..super bra!

Puss på dej darling!

2009-04-02 @ 23:10:35
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Helena

Duktigt att ha bestämt dig, jag har världens ångest över vad jag ska välja för kurser :/

2009-04-03 @ 16:33:28
URL: http://metrobloggen.se/sakermanser
Postat av: Annica

Hej. Hoppas allt är bra.

Jo ska nog ändra om helt i schemat och läsa företagsekonomi c och uppsats till hösten och valbara kurser till våren och sen läsa ev nationalekonomi en extra termin. De kurser du har hittat var hittade du dom. Satt inne och kollade på studera för ett tag sedan men hittade inte dom.

Puss på dig. Ps vilken examen vill du ha ds

2009-04-05 @ 00:19:27
Postat av: Jojo

Helena: Ja de känns mycket skönt just nu ska jag säga. Var faktiskt ganska lätt eftersom jag visste vad jag letade efter! :) De kommer gå bra för dig också darlingen! :)

Annica: In Your Blog!

2009-04-05 @ 21:55:31
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0