Kamera!!

Eftersom jag blev av med min ÄLSKADE kamera när vi åkte till Mexico några veckor sedan så är det dags att skaffa en ny, jag blir galen av att inte kunna ta några bilder på allt vi gör!!!! Så i veckan har jag beslutat att köpa en ny en. Blir ingen fancy för de klarar inte min budget av..

Något "kul" är att majoriteten av alla digitalkameror här borta går på AA-batterier och är små tjockisar. Njaaa känner jag för det, jag vill ha en skinny en! Dessa kostar under $139 (första 2295:- i Sverige och 1200:- här!)

..vilken är sötast? 
  Casio Exilim EX-Z150 Pink 8 MP Digital Camera, 4x Optical Zoom & 3" LCD   Casio Exilim EX-Z29 Pink 10MP Digital Camera with 3x Optical Zoom, 2.7" LCD, YouTube Mode
Bildkälla!

Kommentarer
Postat av: Karro

Ta den som är bäst istället för sötas hihi ;)



<3

2009-04-20 @ 07:11:45
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Näää..söthet går först!!!

2009-04-21 @ 03:56:10
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0