Kalla fötter

Nej nu tycker jag att den härliga värmen kan ta och återvända till Ohio...just nu är det bara 15 grader, släng på 10 till och jag lovar att bli jätteglad!! :)
Idag har det inte hänt mycket..rullade ur sängen vid 8.35 för att ha tennis, dagens enda lektion! Wei! Vi övade iaf på backhands och jag fick massa beröm - tänk att man känner sig som 4 år när man får beröm..lika kul varje gång! Fast känns som de skulle bli mer spelande av om jag spelade med en högerhänt (och om vi fick välja grepp själva)..just nu blir det mest övning på att börja spelet :p

Efter tennisen så gick jag och la mig igen...de behövdes efter gårdagen på Whiskey Dicks, en upplevelse jag tror jag kan skippa nästa gång! Men de var kul..tills det dök upp vodka shots som vi absolut skulle dricka (jag gick runt och spottade i typ 5 minuter om ni ville veta - not my cup of te!)
Nu ska jag springa och kolla brevlådan för andra gången idag, jag skulle uppskatta om de låg ett visakort där och väntade. Annars blir det noll shopping den här helgen..eller nej rättare sagt så måste jag överföra pengar till någon!

Chipp chopp!

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag ska börja läsa 4:an :)hihi

2009-04-10 @ 14:29:38
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0